
به گزارش مهر، علی خاکی صدیق معاون آموزشی وزارت علوم در بخشنامه ای به رؤسای شورای استانی آموزش عالی کشور حضوری شدن نیمسال دوم تحصیلی ۱۴۰۱-۱۴۰۰ را اعلام کرد.متن کامل این بخشنامه به شرح زیر است:با عنایت به مصوبه نشست ستاد از سرگیری آموزش حضوری دانشجویان در تاریخ ۲۰ دی ۱۴۰۰ در خصوص حضوری شدن آموزش در مقاطع مختلف تحصیلی در دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی و نیز حاصل مذاکرات بهعمل آمده در نشست رؤسای دانشگاهها و مؤسسات آموزش عالی با حضور مقام عالی وزارت در روز ۲۳ دی ۱۴۰۰ مستدعی است هماهنگی لازم برای اقد...
ادامه مطلب