دانشجویانی که در چاپ کارت ورود به جلسه دچار مشکل هستند، میتوانند در روزهای سه شنبه لغایت پنجشنبه این هفته به مؤسسه مراجعه نموده و مشکل را رفع نمایند. ضمنا جهت برقراری تماس میتوانید با داخلی های (243 سرکار خانم زلیکانی) و (250 سرکار خانم شاه حسینی) و (235 سرکار خانم رودی) و (254 سرکار خانم اصانلو) و (242 سرکار خانم میراخورلی) در روزهای سه شنبه لغایت پنجشنبه این هفته تماس حاصل نمایید. لازم به ذکر است این هفته آخرین مهلت رفع مشکلات مربوط به "کارت ورود به جلسه امتحان" است و در هفته آینده (ایام امتحانات) امکان ارائه این خدمات وجود نخواهد داشت.
آموزش مؤسسه
وبلاگ علمی-آموزشی ...
ما را در سایت وبلاگ علمی-آموزشی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 183 تاريخ: سه شنبه 12 دی 1396 ساعت: 17:28