معاون آموزشی وزیر علوم درباره وضعیت بازگشایی دانشگاهها در سال آینده و چگونگی تداوم آموزش به علت تعطیلات ناشی از کرونا گفت: ادامه روند فعلی بستگی به این دارد که وضعیت کشور در نیمه دوم فروردین چگونه باشد. پیرو ستاد ملی مدیریت کرونا هستیم و اگر آنها اجازه بازگشایی بدهند و آموزش حضوری برقرار باشد، احتمالا نیازی به تعویق، تمدید و یا طویل کردن ترم نباشد.
به گزارش ایسنا، علی خاکی صدیق درباره وضعیت بازگشایی دانشگاهها در سال آینده و چگونگی تداوم آموزش به علت تعطیلات ناشی از کرونا اظهار کرد: تا کنون تعدادی از دانشگاهها توانستهاند با آموزش الکترونیکی این عقبافتادگی را جبران کنند.
وی افزود: ادامه روند فعلی بستگی به این دارد که وضعیت کشور در نیمه دوم فروردین چگونه باشد. پیرو ستاد ملی مدیریت کرونا هستیم و اگر آنها اجازه بازگشایی بدهند و آموزش حضوری برقرار باشد احتمالا نیازی به تعویق، تمدید و یا طویل کردن ترم نباشد.
معاون وزیر علوم افزود: اما اگر شرایط به گونهای باشد که تعطیلیها ادامه پیدا کند و طولانیتر شود، باید ... {به ادامه مطلب مراجعه کنید}
وبلاگ علمی-آموزشی ...
ما را در سایت وبلاگ علمی-آموزشی دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 175 تاريخ: يکشنبه 25 اسفند 1398 ساعت: 5:26