آشنایی با آیین نامه آموزشی

خرید بک لینک

ماده 17- حضور دانشجو در تمام جلسات درس دورهxad های حضوری الزامي است.

تبصره1: اگردانشجو در درسي بيش از سه شانزدهم جلسات يا در جلسه امتحان پايان نيمسال آن درس غيبت کند، چنانچه غیبت دانشجو به تشخيص شوراي آموزشي دانشگاه غیرموجه تشخیص داده شود، نمره آن درس صفر و در صورت تشخیص موجه، آن درس حذف ميشود. در این صورت رعایت حدنصاب 12 واحد در طول نیمسال برای دانشجو الزامی نیست ولی نیمسال مذکور به عنوان یک نیمسال کامل جزو سنوات تحصیلی وی محسوب میxadشود.

وبلاگ علمی-آموزشی ...

ما را در سایت وبلاگ علمی-آموزشی دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 178 تاريخ: جمعه 20 مرداد 1396 ساعت: 8:29

صفحه بندی